Överexhalterad

ASSÅ mina älsklingar från självaste Umeå är påväg till mig just i detta nu å jag är så sjuuukt exhalterad!!! Kan knappt kontrollera mig själv. Can't believe it!! Troligtvis är de någonstans mellan flygplatsen och Jarov just i detta nu, men det är mycklet oklart. Jag vet inte riktigt hur vi tänkte där, för de har nog inge tillgång på internet och jag undrar om de verkligen vet vart de ska??? Hmmmm ska nog gå ner och sätta mig i lobbyn och vänta in dårarna. ÅH så HAPPY! Trots att det blev en hård och sen kväll igår (N2N på tisdagar i vanlig ordning) så har jag sån energiiiiiiiiiiii, det bara sprudlar inom mig. De kommer bli några riktigt roliga dagar framöver.

Åh nu skrev dem precis att dem lämnar flygplatsen och är här om 36 min. OMAGAAAD

Jag å mina älsklingar, för massa år sedan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0