Ynkling

För en vecka sedan, då man var något mer i gaseN
 
Hallåå jaa!

Har ikke dött eller sånnn, ligger bara med värsta febern sedan några dagar tillbaka. Svettas å fryser omvartannat, huvudet dunkar och halsen känns som ett öppet köttsår. Riktigt ledsamt. Känns bara så destruktivt att spendera helgen med svettiga feberdrömmar i en säng vars hårdhet är alldelesss för hög. För första gången som jag saknar Sverige en del, mamma och min lägenhet. Man blir så sårbar när man är sjuk. Men både Niclas och Sally har varit så otroligt gulliga idag och försett mig med diverese nödvändigheter såsom cola, ingefära och febernedsättande tabletter.
 
Dessutom känns Jarov som ett vuxendagis i den benmämningen att sjukdomarna vandrar runt. Alltid någon som är sjuk och nu var det helt enkelt min tur! 
 
Just nu sitter jag här i sängen i svettiga underkläder medan Sara håller på piffa sig för pre i nån lägenhet här på Jarov och sedan utgång! Fett avis e jaaag. Jag är så taggad på må bra igen. När jag mår bra igen ska jag uppskatta det så extremt mycket (klassiker) ;) 
 
Nee snart lämnar väl Sarisen mig och då ska jag se om mitt huvud orkar se lite serie. Hoppas, för kan inte sova något mera och jag kommer bli så uttråkad. Sorry för extremt deppigt inlägg, men nästa gång är jag förhoppningsvis åter till de normaala :) :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0