Köööööödddbullar

Klassisk frukoststund i bingen på Jarov med skokartong som bord
 
Heejjee! Igårkväll var det kvällen med stort K. Det var dags för scandinavernas Nation2Nation!!! Buddysystemet hade abonnerat Prags största klubb dagen i ära, Karlovy Lazne med 5 dansgolv fördelat på olika våningar. Jäklar så laddade. Några nyckelord från kvällen som var:
  • Roger Pontare, Broder John, Abba, SHM
  • Svensk utsmetad flagga på kind
  • Köttbullar på tandpetare med lingonsylt 
  • Glögg i shotglas
  • Öl
  • Öl
  • Giffel/-lar
  • Oxygenbar
Å herre min skapare. Det var kul. Idag mår jag dessutom helt ooook. Sitter här i sängen å dricker kaffe å äter senfrukost/lunch. Har snart dagens enda lektion, så jag måste börja göra mig iordning men ville bara slänga in ett inlägg eftersom det var så längesen sist. Sen har jag helg så då har jag tid att peppra på med lite inlägg som kompensation!!

Är inget större fan av färdiga k-bullar, men detta var tammefan bland de ljuvligaste jag smakat

Swedish house mafia B-)För 80 CZK fick man 20 minuter att inhalera fräsch oxygen. Fylld med mineraler som sades motverka både huvudvärk och trötthet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0