Hundbar och världens godaste pannkakor

Gårdagens pannkaksbrunch. Daayyum that was good
 
Lördag och tredje lediga dagen in a row! Måste bara älska när helgen > skolveckan ;) Det negativa som kommer med 3-dagarsveckor är bara att tiden går så förbannat fort. Dessa tre senaste veckor till exempel. Känns som max en. 
 
I torsdags efter Saras innebandymatch och chill på Jarov så var vi ett gäng som gick på Vzorkovna. Vzorkovna är en bar, men inte vilken som helst. För det första ligger den i en källare och är inredd som en kombination mellan en secondhand-affär och Leos Lekland typ. Som en labyrint och massa olika rum, klotter på väggar och tak, soffor hullerombuller, bord på upphöjningar och stegar upp på små loft där man kan dingla med benen och titta ner på folket. Ett piano placerat på en höjd i ett hörn vilket stod för kvällens musik... Och sist men inte minst: hundar! Det går runt hundar lite överallt. Det kändes knepigt men jag hoppas verkigen att de mår bra i den speciella miljön de bor i ♥ Svårt att beskriva detta place men riktigt hipstrigt och cool vibe vill jag påstå!
 
Kom i sängs efter 5 så igår sov jag och Sara länge (läs: till lunchtid). När vi vaknade så utbrast Sara; "PANNKAKOOOOOOOOOOOOR. Vi ska äta pannkakooor på de där jättemysiga pannkaksställleeet". Man var inte en direkt svårflörtad brud som låg där i sängen bredvid. Så vi åkte dit. Världens minsta å gulligaste café med expertis på pannkakor. Var sugen på salt så tog ett matigare pannkakstorn med bacon, avokado och fetaost. Alltså...................... godastse mina lökar de smaco ever fått uppleva. Herregud det var så himla gott. Shit. Är fortf lite smått yrslig av smaksensationen!! I don't even know what to say!
 
Idag ska jag testa på Jarovs löpband (inte löpa, promenera på) för första gången för det regnar ute. Sen måste jag faktiskt börja studera till en mid-term som vi har på tis. 
 
Nu ska jag lägga upp lite bilder från the dog bar också




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0