Långa nätter

 
Igår hade vi midterm i vår svåraste / viktigaste kurs. Det var skarpt läge. Den var omskakande. Så mycket stress pga tidspress >>> räknade konstant fel och blev tvungen att ändra mina svar uppemot åtta gånger. Shit asså. Men igårkväll fick jag veta att jag fick 14/15p på den och jag blev så otroligt glad, kanske framförallt lättad. Har inte gått så bra i den tidigare nämligen. Får tacka Senior Martínez för hintarna han gav när jag ställde frågor och visade mina svar. Gav säkert 5 pinnar.

Idag blev det sovmorgon här hemma. Börjar inte förrän 14.30. Blev en sen kväll igår. Inge fest eller så, men det bara blev så... Såg bl.a Fantastic beasts and where to find them på IMAX! Första gången jag var på det. Men står  fast vid att jag inte är så mycket för mkt action och märkliga creatures. Men den var ändå bra och gullig på sitt sätt. Sen kändes det bra att ha sett filmen + att det var en häftigt att uppleva IMAX-effekterna. Hmm, tror jag kröp till sängs efter kl 4. Är ändå hyggligt pigg idag.
 
Nu måste jag verkligen börja göra mig iordning. Men först: fatta att om 2 dagar kommer familjen!! Ser så sjukt mycket fram emot det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0