Haircut!

Vet inte hur många gånger jag har sagt till människor i min nävaro att barret mitt måste klippas!! Har nästan varit nära på sätta kökssaxen i det. Var helt enkelt inte ok att gå omkring med så slitna toppar som jag hade. Skrämmer slag på folk liksom.
 
Så i tisdags, vilket förövrigt var en av de tröttaste dagarna i mitt liv, klippte jag mig äntligen.

Kan berätta om tisdagens trötthetsinferno. Vi har första lektionen 7:30 (ångrar djupt att jag tog en kurs som går så snusktigt tidigt). De innebär att vi måste åka hemifrån prick 7. Behövde duscha så klockan var ställd 5.45 - lite tid för snooze! Jag och sara försökte lägga oss i tid på måndagskvällen men slutade med att vi låg uppe till efter 01 å tjattrade i varsin säng. Haaapp, klarar igenom första sessionen vilken är Operations Management. Har sedan hål till 12.45 då jag ska ha Accounting.

Det är här tröttheten eskalerar. Beslutar mig för att gå till bibblan för att vila lite i en av de där sackosäckarna. Alla upptagna förstås. Slutar med att jag sätter mig vid ett bord och vilar huvudet på bänken (ställer ett litet alarm). Somnarr och sover så himla skönt hahaha.  När jag tillslut måste vakna är jag den tröttaste personen på hela VSE, hela Prag, ev. hela CR. Beslutar mig då för att skipppa min lektion och åka hem istället. Så har då alltså haft ett 2h hål på skolan helt i onödan..... 

På vägen hem känne jag dock att det är läge att ta tag i hårsituationen. Så hoppar vid en frissa nära Jarov och de har turligt nog en tid för mig dirr :D En tjeckisk superdupertrevlig kvinna som inte kunde många engelska ord lyckades förstå mig något sånär och så cutta hon ca 10 cm av mina slitna toppar. Känslan nu är helt fantastisk. Det är som ett nytt hår på min hjässa!
 
Okej detta var alltså ett inlägg tillägnat till mitt hår och min trötthet i tisags! Hope you liked it! *If you like these kind of posts, please comment down below and press thumb up!* hehehe

Idag, 17 nov, är det helgdag och alla är lediga från skolan. Nu ska jag äta frukost sen ska vi iväg och kika på Saras innebandymatch. Första för säsongen som vi ska se så det ska bli väldigt roligt att se henne "in action" så att säga. Bye!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0