tisdag wtf

Morning! Konstigt att det är tisdag och att jag inte sitter i skolbänken. Första gången sen jag började plugga som vi har ett litet glapp på 4 dagar mellan två kurser. Känns precis som ett minilov, oooh så härligt! Men idag är sista dagen för imorgon börjar Handelsrätten. Ingen aning vad som väntar, men kanske kan bli intressant? :D

Har gått en morgonpromenad med Anna och nu ätit frukost. Funderar på vad jag ska hitta på idag. Blir nog en tur till Jysk/Rusta för att kirra en klädstång så att jag kan ordna upp mitt rum som är ett smärre kaos nu efter hemflytten.  Sen vet jag inte... Kanske bara stanna upp & njuta av att inte behöva göra någonting speciellt? Har en tendens att ständigt tänka på saker jag borde göra och därav ha svårt att slappna av trots att jag är helt ledig. En egenskap som har blivit mer & mer framträdande senaste året och som jag måste försöka bli av med :S Juste hade ju planerat att testa baka ett nytt brödrecept också. Fick nämligen en supernajsig kokbok i födelsedagspresent med massa intressanta recept som jag vill prova på. Jaja nu ska jag gå till pappas jobb och hämta bilen och för en roadtrip till Ersssbuuda, wohoooeeeh. Häääj!

Förra helgen ♥
 

Kommentarer
Postat av: Apan Hanna

Fina bild :*

2015-03-24 @ 11:47:18
Postat av: Anonym

"Fina bild" ja inte kan tala svenska!!!!

2015-03-24 @ 11:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0