Njuta

Haj haj! Första dagen på enormt länge med en känsla utav fullkomlig frihet. Idag behöver jag inte göra någonting alls. Detta tack vare att jag hade tenta igår, en fredag, vilket innebär att vi inte hunnit påbörja Statistiken än. Yay! Längtat så länge till den här stunden och äntligen är den kommen. Jag känner mig lite orolig och allmänt stressad så ska försöka varva ner ordentligt nu. Har dock fortfarande spänningshuvudvärk sedan skrivningen. Magen heller inte OK hefter magkatarren och jag tror tyvärr att det kan vara stressrelaterat. Trist eftersom jag knappt kan äta något utan att få ont.... Men men förhoppningsvis kanske denna superduperlugna och harmoniska helg kan råda bot på det ;) Inte tränat på ett tag nu heller. Det stressar mig nåt så otroligt men jag ska försöka att lägga det åt sidan också tills jag mår lite bättre^^ Sluta va så hård mot sig själv är något man skulle behöva lära sig

Jaha hur ska denna stillsamma dag spenderas då? Jo efter jag ätit frukost ska ja promenera in till stan och träffa pappsen. Han skulle göra ett par ärenden på stan & sen ska vi sätta oss någonstans och fika :D Därefter blir det att kolla på brorsans innebandymatch. Inte sett en enda match sen han var typ 12 så det känns som på tiden! Vid 16 är det hockeymatch på tvn som jag och grabbarna ska se och sen blir det förhoppninigsvis lite god middag på det....

Nu ska jag koka blåbärsgröt, haaaj

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad skönt med helg du bara kan släppa allt och njuta,det är du värd 💕 vi mår lite lika i vårt stressfyllda liv just nu. Har också länge haft känningar av magkatarr eller vad jag tror är det iaf. Att sluta vara så hård mot sig själv försöker jag också med. Man är inte alltid så snäll mot sig själv vilket inte är så bra. Låter som en mysig dag med grabbarna iaf då hoppas hela helgen blir toppen 😊 själv sitter jag på jobbet och väntar på att andra natten ska starta... kram 💞

2015-01-17 @ 20:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0