Magkatarr-flicka

Ajajajjjjaj så känns det i min mage. Den mår ändå väldigt bra just nu i jämförelse med hur det har varit i helgen. Troligen magkatarr enligt internet och diverse people i omgivningen. Annars vettefan vad det är som smärtar så oerhört. Riktigt obehagligt. I övrigt då? Förutom att jag är bosatt i stans, kanske landets, kallaste lägenhet och går omkring & huttrar 24/7 så är det väl okej! Men asså de där med kylan, det är riktigt jäkla jobbigt alltså. Man vet som inte vart man ska ta vägen. Särskilt jobbigt för mig som troligtvis fryser mer än genomsnitts-fylket också. Lager-på-lager-knepet och massvis med värmeljus hjälper inte inte att tina upp denna stela isfrusna kropp!!! Fryser som en galen människa! Enda stället jag inte fryser på är i inne i duschen med vattnet på det varmaste... Är allvarlig :/

Mitt bästa knep är ändå att göra iordning varm choklad. Det hjälper åtminstone en kvart eller så.

Snart ska jag skypa med min Åre-bästis, MALLIEEE! Längtar

PS. Varför finns det inga snygga bikinis att beställa när jag ska utomlands om mindre än en månad???

Jag och M år 2009. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0