Familjen trött

Jag har flyttat in till mina grabbar för ett par dagar :) Som sagt mått skit senaste dagarna, magen har gjort ondare än någonsin och jag har varit hos doktorn och lämnat massa prover. Vi får se om resultaten visar något eller om jag helt enkelt "bara" har någon form av väldigt ihållande obalans som går över.... Igår var jag på skolan 8-10 och sedan åkte jag till mitt läkarbesök som varade i ca 1h. Jag åkte hem för att äta lite lunch och sen återvända till skolan för föreläsning 13-15. Det sjuka var bara att jag var så brutalt trött att jag var TVUNGEN att gå och lägga mig och sova efter jag ätit upp min lunch. Jag kände att det var omöjligt att åka tillbaks till skolan utan att ha fått sova en stund. Sov kanske i 45 min innan jag var behövde kliva upp. Behöver jag säga att jag ville sätta ett skott i tinningen då? ;P På något jävla sätt tog jag mig upp iaf i förhoppning om att en superenergi strax skulle infinna sig i min kropp, sådär som de brukar bli efter en supernap. Men ingen energi kom. Jag blev om än trötttare. Uscha mig. Härdade ut föreläsningen som jag inte orkade anteckna något på och sedan åkte jag hem till pappa och sov ännu mera. På kvällskvisten började jag känna mig som en någorlunda människa igen.

Det jag vill säga är alltså att jag har varit trött som ett as på sistone.. Ser typ suddigt av tröttheten också (eller så behöver jag bara acceptera att min syn blivit usel också - ska som tur är på synundersökning imorgon). Men jag verkar inte vara ensam om att vara trött. Sedan klockan 20 har det varit knäpptyst i läggan. Både far och bror har somnat, ena på sängen och andra på soffan haha.. Lite göllit :)

Idag har jag faktiskt t.o.m. jobbat efter skolan! Även handlat och lagat middag till familjen. Broccoli- och bacongratäng blev det med västerbottensost och champinjoner. Det blev toppen! Träningen håller jag på tills jag börjar känna mig som mig själv igen. Ochdet är snart hoppas jag!!

Nu tänkte jag gå och sussa, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0