You say I'm crazy 'cause you don't think I know what you've done

Jaharå. 2015 är här och det är väl bara att glida med... Jullovet var helt otroligt. Kravlöst, jag bara va liksom... Tog jullov från alla skolans måsten trots att vi fortfarande är mitt i en kurs. Jobbade en del men inte överdrivet mycket. Hade till och med sinnesron att gå och köpa mig en dagbok som jag har börjat skriva i ;) Dessvärre hann julbubblan bara komma så var den över :( Efter en toppen avslutning på året, i form utav ett riktigt trevligt nyårsfirande, så är man tillbaka i skolans korridorer.. En vardag som präglas av rutiner. Trista matlådor. Krav och inre oro.  Slit i håret och en ständiga känslor av att känna sig otillräcklig. Ska försöka ta tag i det där med känslorna! Bara göra mitt bästa och oroa mig i onödan. Slöseriiiii. 

Idag har iaf varit en rätt bra dag. Suttit i skolan exakt hela dagen, men det har varit rätt trevligt. Fick hämtning av pappa vid halv sex och sedan åt vi, tillsammans med brorsan, middag på Eurasia. Buffé blev de ikväll. Den var verkligen toppenbra! Godaste var nog "grytan" med oxfilé, broccoli och morötter. Också den friterade kycklingen lika god som alltid. Sen blev det en promenad med Anna och en massa surr så klockan sprang iväg. Kom hem efter 21 och nu ligger jag i sängen och kollar på en romantisk komedi på 4:an. Ibland tycker jag bara det är så jävla skönt med sådana här kvällar. Nu ska jag gå och ta bort sminket och fortsätta se filmen, natti ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0