Tapas!

Jämarns vad tiden rusar och jag hinner ju knappt uppdatera :'( Nu är det i alla fall fredagmorgon och snart ska jag åka till skolan! Föreläsning 10-12. Ett mörkt moln av tentaångest ligger över mig men å andra sidan är det inte lönt att slösa energi på att gruva. Påminner mig om att bara behålla fokus och plöja igenom alla kapitel lugnt och metodiskt. MEN HJÄLP ÄR SÅ NERVÖÖS, aldrig gjort en tenta tidigare ju?!?!? Har ingen aning om vad som väntar.

Igår jobbade jag också mitt första pass sedan skolan drog igång. 13-17. Gud så nervös jag var innan, kändes så längesedan sist. Smått ångest inför det också ;) Men tiden kom och det var bara att dra dit. Och det gick! Trots lite blackouts (hade glömt mitt användarnam, kortkomandon...) så gick det oväntat fort att komma in i det. Nu känns det lite lättare att ta mig an nästa pass som är nästa lördag... Haha asså det är långt mellan gångerna. Egentligen känner jag att jag skulle vilja slippa jobba helt och hållet men samtidigt så behöver jag fan varenda öre jag kan få. Jag är så märklig när det kommer till sparande/slösande. Å ena sidan kan jag lägga sjukt onödiga pengar på luncher, fikor, kläder - samtidigt som jag har blivit en supersparare när det kommer till pantburkar och kuponger hahahhhhhhh.

Förra veckan var jag och johanna ute och åt på Tapas med våra underbart härliga mammor! Vi har varit grannar sedan barnsben och har numera en tradition att ses minst 1 gång/år och gå ut och äta eller hemma hos någon. Älskare! :) Sen var det min första gång på Tapas, jeez så gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0