Lördagsjubel

Häääj! Längesedan jag kände mig så lätt om själen och ångestbefriad som jag gör just precis nu. Den där sinnesstämningen har ju en tendens att fluktuera rätt så kraftigt under dagen.. men såhär på lördagsmorgonkvisten med en kopp nypressat gott kaffe och asjävlabra musik i bakgrunden och en förhoppningsvis riktigt rolig eftermiddag/kväll (sittning) som väntar så känns allt jättekul och bra för tillfället. Hoppas den här känslan håller i sig!!! Wie!

Nu ska tänkte jag faktiskt dra på gymmet. Träningen har blivit extremt bortprioriterad på sistone så man får vara glad för de få tillfällena man faktiskt hasar sig dit.

Igår hängde jag med dessa damer från CEP. Massa goooost, gookex och govin! Lärde mig även att äta röda vindruvor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0