Komma igång med träningen igen

Jag vill vill vill verkligen försöka få tillbaka lite rutiner gällande träningen igen! Å ja vad mycket bättre jag mår när jag tränar regelbundet. Har väl snittat gymträning 1-2 ggr/veckan under sommaren. Promenader har kanske varierat från 3-4 ggr/veckan till 0 gång/veckan. Sjukt oregelbundet med andra ord. Har väl ätit godis och kakor varje dag sen ett bra tag tillbaka också.. fy på mig! Nä ska verkligen försöka bättra mig på denna fronten, älskar ju hur hela jag mår när jag tränar, de gäller bara att komma in  i de.. Ska göra ett försök nu här i höst, så vi får se hur det går! Hade tidig föreläsning idag, 8-10. Det innebär ju att man i princip har hela dagen kvar, så himla skönt!! Så tänkte därför passa på att kila iväg till gymmet innan det blir lite plugga :)

Nu ska musklerna få ARBETAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0