Hurra för frukost

Hallåhäj! Fredagen är igång men jag är lite trögstartad. Vaknade efter åtta men åt inte frukost förrän en stund sedan. Sett på nyhetsmorgon och surfat runt på datten. Idag är jag ledig igen (fri från föreläsningar). Skönt!! Igår blev vi helt klara med grupparbetet, det tog dessvärre 6 h. Så vi var kvar på skolan 12-18. Det var med blytungkropp och knopp som jag sjönk ned i soffan med lite underbara wraps till middag. På kvällen gjorde jag absolut ingenting mer än att kolla på tv. De var allt från Lyxfällan till Debatt. Älskar debatt. Somnade tillslut i sängen framför TV:n och det var så himla himla skönt. 

Känner mig fortfarande dålig. Usch vill bara må bra! Och vi som ska ha värsta temafesten imorgon, vill verkligen vara pigg. Var även snack om EPP, efter-plugget-pub, i eftermiddag men jag har svårt att se att det skulle få mig att må bättre, snarare sämre! Bu hu hu. Måste ju faktiskt försöka tänka med hjärnan ist för med... ngt annat. Och som vanligt är man inte helt ledig bara för att man inte har något schema. Har halkat efter i våran litteratur så skulle helst behöva läsa två kapitel i boken idag. Måste även ta mig en tur till apoteket (fick massa utskrivet igår för mitt hemska eksem :( ) och jag måste bestiga berget av porslin i diskhon :D Kan bli kul ju!!! Hehe..

Tänkte iallafall bara hylla dagens frukost, bilden högst upp. Köpte blåbär här om dagen för ville göra blåbärsgröt. Idag gjorde jag det och det blev så himla mumsigt. Smakade för fasen blåbärspaj!!! Oj oj oj oj så gott... En annan supernajs frukost som jag slungar ihop ibland är chiapudding. Såhär kan det se ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0