Åhnej

...Vilket hån mot mig med tanke på mitt förra inlägg. Jag mår inte bra. Inte bra för fem öre. Jag kände egentligen redan igår att jag inte var heeelt 100. Efter träningen mådde jag skit. Trött, sliten och ont i halsen. Slutade ändå med en liten spontan utgång med faddrarna och några nollor. Juristerna håller på att nollas och det har varit aktiviteter i stil med "ekonomer vs. jurister" och givetvis en utgång på det också i samma anda. Hade tänkt stanna hemma pga mitt halvkrassliga tillstånd men jag och Hilda försökte tagga till och rycka upp oss. 
 
Var väl hemma redan runt 00 men det kunde inte rädda min morgon och alla hemska självdestruktiva tankar haha! Usch det kändes verkligen. Upp ur sängen, på med första bästa kläder och upp på bågen. Inge smink, inge frukost... Inte bästa starten på dagen! Svingen kändes extra tung med noll energi och en smygande träningsvärk i låren å rumpan.. Föreläsningen gick väl OK (tack och lov att jag hade en vattenflaska) och därefter satt vi med grupparbete till efter 15.

Nu sitter jag här och snörvlar och gnäller inombords över halsontet som bara blivit värre å värre. Blev bjuden på kräftmiddag hos pappa och fredric, det var mysigt iaf... Passade på att handla lite på Superteg och hämtade ut mitt ICA-student-bankkort :) Nu tittar jag på utfrågningen av alla partiledare och snart börjar PH. Köpte röda kärnfria vindruvor som jag börjat älska som jag ska fika sen :D

Imorogn är vi lediga från föreläsningar men ska ändå upp på Uni och jobba med vårat grupparbete kl 12-16 typ. Ska även på läkarbesök på morgonen - så helt ledig är man ju inte direkt... 

Några bilder från ett mysigt Afternoon Tea på Gotthards i söndags på Katharinas födelsedag! Herregud vad gott det är alltså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0