Legenden

I lördags blev jag övertalad att gå ut, återigen! Har så svårt att låta bli när alla andra ska ut. Man är så lättpåverkad. Blir ju alldes utom mig av tagg bara nån drar en liten vals om hur trevligt det kommer att bli. Går ju bara inte att stanna ensam hemma i sin trötta lägenhet då. På en lördagskväll... Näeeh! Så det blev rosévin och popcorn med handelstjejerna i lördags och vi hängde faktiskt i min lgh innan vi drog ut på Rex. Yes vad man har saknat att gå ut på ett "normalt" uteställe. E-puben i all ära men efter att ha gått ut på samma ställe typ 6 helger i rad så sitter lite omväxling inte helt fel! Riktigt mycekt folk, många man kände igen både från sitt gamla liv och det nya studentlivet - men inte minst den store legendaren Johan Rheborg. Alltså jag drabbades av grov starstruck när jag mötte denna man. Utbytte ett par ord och jag var knäsvag och skakis resten av kvällen. Haha vad sjukt vad en människa kan göra med en. Han tyckte hans huvud såg stort ut på bilden som vi tog, så skön han är!! Nej fy fan nu är klockan alldeles för mycket, måste sova omedelbart. Haj
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0