Hata söndagar! :(

Igår var det söndag. Min värsto-dag. Begriper det inte men jag kan typ inte känna mig tillfreds på söndagar. Vaknar alltid med ångest för oftast är det så mycket som jag vet att jag måste ta tag i under dagen + att jag mest troligt sovit ut mycket längre än planerat. Det är saker som jag gladeligen skjutit upp under helgen medan jag haft en bild i hjärnan av hur härliiig söndagen kommer bli!! Bara fiiiixa och dona och pyssla på med tvätt, plugg, städning, diskning, handling, tränaaa etc. Nej så himla mysigt är det inte när dagen väl kommer. Av allt jag hade tänkt genomföra igår så gjorde jag typ 1 sak. Även det faktumet i sig är ganska ångestframkallande :( Måste rycka upp mig själv! Hängde i alla fall en del med pappa och brorsan vilket var jättelängesedan sist. Det var mysigt. Vi åt middag, fikade och såg film. Nu äre måndag och jag ska strax till skolan. Bara att kämpa på!

De här var tre månader sen!!!!! Usch vad tiden går fort också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0