Måndag

Jahapp då vare alltså måndag igen. Nytt och lite läskigt att inte ha ett jobb att gå till faktiskt, inga rutiner eller någonting! Startade i alla fall dagen med en kortpromenad med Alex och Sigges podcast i öronen, kokade gröt och åt frukost med brorsan och cyklade sen ner till stan för att träffa min älskade mamma. Vi hade bestämt att gå på stan idag :) Både morsan och jag gick lös typ, känns som evigheter sen jag shoppade :D Jag köpte tre tröjor (några på bilden nedan) och en skinnjacka och hon köpte ännu mera saker. Hihi så busigt. Testade också massvis bikinis men köpte ingen. Lunchade kinabuffé på Eurasia, det var både gott och mysigt de!! Gick omkring i flera timmar på stan tills man blev riktigt less och bara ville hem och slänga sig i gosoffan.

Nu har jag och bror ätit middag och jag funderar på vad jag ska göra härnäst. Agendan är rätt så tom ;) Ändå typhelt slut av att göra ingenting? Skämmigt ju! Såg att gammklassikern Glasblåsarens Barn går på SF-kanalen så var tvungen att sätta på men den är så läskig så jag vet ej om jag vågar fortsätta tittandet.  Ska nog istället dra och träna (vi får se) och sen baka och äta upp det framför Wolf of Wallstreet! :D

 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0