Jajajaja

Igår var det soligt, varmt, man satt på ballan och fick bikinilinjer - och idag är det svalt, gråa skyar och regn i luften. Men jag känner mig ändå glad och mysig på nåt sätt :D Inledde morgonen med en sedvanlig promenix med min underbara Anna strax efter åtta. Idag pinnade vi på i lite drygt 7 km. Friskt och skönt var det, hade inga problem med att det skvättade lite regn. Bara härligt faktiskt då man slapp löka som en iddii.Brukar alltid äta min frukost direkt efter promenaden men kylen ekade rätt tomt så jag förstod att jag skulle behöva fara och handla först.... Passade även på att hämta ut mina nya skor som jag hade fått avisering om igår. Asså blev överlycklig när jag fick lappen i brevlådan!! Hade i princip ställt in mig på att inte få några skor, att jag blivit lurad, eftersom jag beställde dom från nån helt okänd B-sida och jag hade inte hört nånting på 4 veckor. Sen plötsligt händer det. Glad soppis :D När jag kom hem med en tom jävla mage och ännu lägre blodsocker skrek jag åt Fredric som en ragat att fixa scrambled eggs. Det gjorde han. Stackarn. Älskar våra frukostar, vi dukar typ upp halva kylskåpet/skafferiet på köksbordet sen äter vi och pratar i typ 2 h.... Standardmorgonar hos fam B-SON numera=D. 
 
Nu tänkte jag försöka vara så flitig och städa mitt rum, rensa garderoben (kaos där inne) och sen baka nya bröd. Jag bakade ju två längder inför brunchen i söndags och min familj har redan ätit upp allt som blev kvar.. Tur att de är så sjukt lätta att göra :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0