Midis

Men alltså oj vilken rolig midsommar det blev i år! Hade inte så höga förväntingar eftersom jag personligen inte hade ansträngt mig så mkt just i år att styra upp något. Men vi fick haka på midsommarfirandes hos Anna på Umedalen vilket ju bara blev hur trevligt som helst!!! :D Blev de klassiska med kubb, brännboll, andra lekar, beer pong, jävligt god mat och vidrig nubbe hehe... Efter elva spontanringde jag en taxi och jag och Hilda åkte till andra bästis som befann sig hos Adam på Teg. Där blev det juee en massa dans, mera rosévin, balkongsnack och skrattatacker på vardagsrumsgolvet. Blev helt klart en midsommar över förväntingarna, tack o bock för det :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0