Måndag

Godkväll från en kvinna med hektisk vardag numera. Första arbetsveckan är gjord följt utav en riktigt najsig helg. Trivs jättebra på nya jobbet men det är extremt mycket information att ta in och väldigt påfrestande för skallen! Är extremt trött på kvällarna.... En kväll somnade jag strax efter 20 (la mig för att lyssna på en podcast) och det slutade med att jag sov hela natten. Haha! Men börjar komma in i det mer och mer nu med tidiga mornar, måste bara försöka lägga mig i hyfsad tid också. Är ju ett vrak på morgorna i vanlig ordning. 

I lördags blev det en rejäl utgång med mycket rosévin, starksprit och dans på Rex. Hade jääääääävligt kul trots att jag kunde ha hållt igen lite på alkon. Minns inte hela kvällen =/ Resulterade i en hangover av rang igår. Mådde så mkt fruktansvärt. Dåligt. YÄÄÄK!!! Men nu äre bara att ladda om batterierna till midsommar för då blire både sill och nubbe ;)

Godnatt :*

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina du! 😙
Roligt att du trivs! 👍

2014-06-17 @ 09:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0