Resfebern börjar komma

Jooo men självfallet ska man få känna av lite snökaos innan värmen väntar=D Fast det gick ca 2 dagar med blåst, kyla och snöyra sen blev man panikless.  En enda vit dimma bestående av kaosartad snö utanför fönstret. Börjar känna mig redo att lämna detta, jag vill skutta runt i shorts och tisha ;)

Igår var jag som sagt i Ö-vik med Fanny. Det blev en heldag med mycket shopping och en lunchpaus. Första gången jag var på stan i Ö-vik på riktigt och de var så himla mysigt! Men framförallt - äntligen är resväskan (ryggsäck 70 L) i mina ägor och det känns så jävla lugnande. Nu kan packningen starta på rikt!!!!!!! Har plockat fram mina sommarkläder och lagt fram på sängen.Helt sinnes känns det hahaa! Börjar bli så nervig och spänd nuu :D

Jag måste dock strax ut och brottas med snön... Alla dessa ärenden, det tar aldrig slut. Har rätt många punkter kvar på min checklista som jag skulle vilja få uträttade idag.  Ikväll blir det iaf att koppla av med lite öl/vin med vänner, det ser jag mycket fram emot ♥

 Jag och mamma firade att jag gjort min sista arbetsdag i torsdags med varsin burgare på Lottas. Oj så gott det var och all kärlek till denna kvinna! Henne kommer jag att sakna, vi har nog aldrig varit borta från varandra så länge någonsin :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gullig mamma :)

2014-01-11 @ 14:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0