Dagen före

 
Nu är det lite smått kaos i huvudet och kaos i väskan. Nervositet, stress och spänning växlar till pirr i magen, glädjerus och en lättnadhet i själen. Sedan oro för att glömma något väsentligt och pressen att hinna vilja träffa alla och göra så mycket som möjligt innan jag åker - för att nästa sekund trippa omkring på rosafluffiga moln igen. Tjena ambivalens, hoppas du kan lugna ner dig snart ;D

Idag flög jag upp ur sängen vid halv åtta, går ju knappt att sova när man är såhär nervig hihi. Gick ut på en morgonpromenad i kylan med min älskade Anna och Elvin. Vi gick väl en timme ungefär. Nu har jag duschat, ätit frukost och försöker hålla ställningarna här hemma. Tittar ut och ser en fantastiskt vintervärld utanför fönstret. Soligt, vitt och extremt vackert. Hade vintern varit såhär vacker varje dag hade jag inte haft något emot den! Synd bara att typ endast 10% av vintern är såhär.

Ska snart in till stan för att göra det allra allra sista ärendena. När jag packade igårkväll insåg jag ju att det var en del saker jag glömt. Bättre sent än aldrig... hehehäe! Sen ska jag träffa min plutta Sofie to the J to the onsson och vi ska äta lucnh tillsammans. Sen tror jag att Malin och Fanny kommer hem till mig så får vi försöka umgås en sista gång allihopen... KNAAS KÄNNS DEEEE!!! Och att Hildur är i Vietnam just i detta nu känns ju också minst sagt märkligt. 7:e februari, i BKK, får jag träffa na :) Längtar lite tills dess faktiskt!

Nej nu får jag fan ta o skärpa mig. Har inte tid med att blogga ;);) Men kommer ju iaf ha med min dator på resan så nån uppdatering lite nu och då borde man ju kunna trolla fram=) 

Just nu outside ma windååw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0