2k14 - willkommen

Hello. It's me again...... I brist på annat att göra loggar jag in här =) Sitter under ullfilten och tycker lite synd om mig själv för att jag känner mig lite halvkrasslig och är rastlös. Tack och lov att det är röd dag imorgon - kanske har orken att göra något vettigt då så man slipper ha ångest att man inte gjorde ett skit under helgen ;) Men funderar på att trotsa förkylningen och fara och träna lite lätt på gymmet nu. Mitt gymkort går nämligen ut idag så det känns som en gest. Mot gymmet. Ett sista farväl. Åhnej nu blev jag påmind om det också = ännu mer synd om miiiiig =(( Har ju kort på fitness24 som har 2 månaders uppsägningstid, så vi sa upp det  i början av november då vi inte visste exakt datum som vi skulle dra till Asien.  Det visade sig att vi sa upp det liiiite för tidigt men det var ju inte så lätt att veta då! 

Jaja jag tänkte lägga in nån pica från nyårsaftonen också. Den var jättebra, fick precis allt jag önskade mig: tid med mina älskade tjejer. Alla var samlade. Det var längesen sist! Blev en heldag då alla kom till mig rätt tidigt på dagen, vi spelade musik och fixade och donade med smink och hår i flera timmar typ hahaha!!!! Sen blev det trerätters hemma hos mig då och vid 23 på kvällen åkte vi till en festlokal väst på stan. Dagen efter var också legendarisk. Vi hade sleepover och låg i soffan och såg på barnfilmer. Åt pizza till frukost/lunch och Max hamburgare till middag. Opsiee. Nej nu ska pizzaälskar'n kanske rulla vidare mot gymmet. Pussen!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0