Buhu

Valborg idag och jag var ju taggad som fan på attt ha en klassisk grillmiddag, dricka gott och ha en trevlig kväll med polerzarna. Kommer dock inte att hända för min del då jag har fått munsår runt exakt hela munnen och det har dessutom blivit streptokocker i det. Fick en läkartid igår och fick utskrivet antibiotika och en annan tablett som jag ska knapra i 7-10 dagar. Uäääeeeh. Mår ju ändå bra men det gör ont som fan och känner mig inte supertaggad att visa upp min vackra åkomma. Går ju inte direkt att sminka över :P Så det blir att spara alkoholen som är inhandlad och ta en lugn kväll med pappsen och Anna istället. Funkar ju det också!
 
Ser på på nyheterna och vädret nu, ska tydligen bli 5 grader och mulet/regn i tre dagar i rad nu. Tack för det.... Jag som vill ha vår och värme. För att säga nåt positivt så är jag iallafall dunderglad för att brushman har kommit hem nu :D Vi gjorde en fantastisk grillbuffé med hela familjen i måndags och firade hans hemkomst. Nu behöver jag inte va ensam om dagarna längre då vi är arbetslösa tillsammans ;)

En annan askung grej är att vi har bokat en resa till göteborg!! Jag, Malin och Hilda åker ner för att hälsa på Hanna i miten av maj. Bra där av oss!! Längtar redan. Nu ska jag ut på en morgonpromenad med min kusin Anna, hihi, hejdå. 


Tänk att man badade i detta "poolvatten" till vardags på Filippinerna, Boracay. Så jävla sjukt hur klart och turkost vattnet var i självaste havet. Annat motför Bettnes i norrmjöle ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0