You could be my luck

Aaaaeeehh så skööööönt de här varå! Ligga och dra sig i sängen en lördagsmorgon! Safe and sound spelas i bakgrunden, en ljus och blå himmel gömmer sig bakom gardinena, meterologen på den mutade TV:n visar en STOR sol över Västerbotten hela helgen! SÅ förbannat härligt allt kändes nudå! Nu har jag klickat runt på alla bloggar jag brukar läsa och det påminde mig om min egen blogg - och att jag faktiskt borde kunna skriva några rader denna ljuvliga lördag.

Idag finns det ganska mycket jag borde göra men jag vet ännu inte riktigt vad jag tänker göra. Gymma med vill och ska jag börja med! Sen skulle jag vilja köpa nya träningstights. Skulle också vilja gå en stund på stan, de e ju så kuul! Vidare skulle jag behöva rensa förrådet här hos pappa så att jag kan ta bort lite flyttkartonger och sopsäckar från mitt rum. Jag skulle även må bra av att plugga lite inför HP :) Vi får la se vad det blir utav denna dagen, nu ska jag gå och äta lite frukost. Haj haj.

Är ju brunhårig (ljusbrun kanskeee) sedan någon vecka tillbaka!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0