Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans

Häj. Idag är jag sjukanmäld och hemma från jobbet... Känns som att jag har taggtråd i halsen, usch =( Har ägnat större delen av dagen till att plugga inför HP med Freddis som också är sjuk. Det är något som går i familjen minsann, pappa var sängliggandes hela helgen pga sin "dyngförkylning" som han själv valde att kalla de. Pappor alltså... När de är de minsta sjuka så äre som om att döden är nära. Han kunde varken laga mat, tvätta, eller gå ut med sopor :D Återigen - HP. Varför utsätter man sig ens för en sådan fruktansvärd press egentligen? Kunde man inte bara tagit tag i skolan under gymnasiet och presterat bäst på alla små prov? Att prestera bra på ett prov som HP, som i sin helhet ska representera en 3-årig gymnasietid, känns överväldigande. Vi får la se hur de går!!! Nu ska jag kypa till kojs och sen läsa min bok. Imorgon är en ny dag och förhoppningsvis mår jag litte bättre. Godnattkyss/soppelito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0