All I need’s relief

Uäeeeeh känner jag bara.. Trött och less soppe.... Jag har så fruktansvärt mycket i skallen som jag går omkring och funderar på och ältar och det tar sån energi! Förr var jag alltid så lättsint. Tog det mesta med en klackspark och bekymrade mig inte så mycket. På senaste tiden har det blivit tvärtom för mig, så olikt mig!!

Aja, idag gjorde jag nåt mkt viktigt iaf. Skaffade nytt gymkort. Det blev på fitness24seven eftersom det är bra pris och ligger nära. PremiärpasseT var väl inget att hänga i julgran men förhoppningsvis kommer jag igång som i vintras/våras/somras snart igen. Hade varit kungligt om jag orkade kliva upp någon timme tidigare på morgonen och köra ett pass innan jag tar bussen från stan till jobbet. Något morgonpass i veckan bör man ju klara av?!?! Vi får la se. Jag köpte även en ny väska när jag passerade stan, eftersom jag kände mig litte nere, och då blev jag direkt gladaare :)
 
Nu tänker jag  fan sova trots att kockan bara är 21:50 men jag behöver det fan!!!!!!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0