Trött och uttråkad

Nee nu är jag faktiskt trött men framförallt uttråkad! Det händer inte så jättebaotamycket på Vattenfalls felanmälan. Har ringt ett par samtal men får mest sitta och svara på lite smådryga mail. Johanna, min vän som jag jobbar med, ligger och powenapar på golvet just nu haha! Man har en halvtimmes rast som man får disponera precis som man vill ;) Ser faktiskt jättemysigt ut!

Jag är så grymt taggad på helgen som komma skall. Har lite planer för en gångs skull vilket känns skojigt värre. På fredagskvällen tror jag att ja ska hänga med Fanny, Hanna Rönnlund och gänget. Dricka lite gott och eventuellt gå ut. Men det får bli en lugn kväll för på lördagskvällen måste jag vara iordning. Då är det nämligen drinkkväll med brudarna från jobbet som står på schemat. Det ska bli GRYMT trevligt! Vi har delat in oss i grupper och varje grupp ska handla ingridienser till en specifik drink. Så kvällen kommer att bestå av att blanda och bjuda varandra goda drinkar, massa prat, musik och fylledans är väl oundvikligt hehe. Girlpower när den är som bäst!!!!! =D Ibland måste man bara älska att vara kvinna!

På söndag har fanny styrt upp att vi ska åka till Bodaborg. OJ säger jag bara, hur ska det gå med två partykvällar i bagaget? Vi får la se, jag tänker inte köra bilen iaf ;-) Stackars den som får mig och Hilda på sitt lag..... bakisbrudarna nr 1 hahhah.

JAJA nu ska jag fortsätta svara på frågor. I detta mail som jag fick nu ska jag försöka förklara varför vi slutat med öresavrunding på våra fakturor, jippppiiiiii =))))))))) Hajdooo bloggen och dess läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0