Taggad brud

Hellö! Nu ska jag strax stiga in i duschen och börja göra mig iordning inför kvällen.Som sagt; drinkkväll med ca 10 tjejer från jobbet. Jag tror att det kommer bli SÅ jävla KUL! Åh :D Jag och Hilda var på stan en snabbis och handlade mojito-ingridienser och så passade vi på att gå på BikBok som hade 40% rabatt på hela butiken. Köpte hem lite nytt så vi får se om det är något som passar att ha på sig ikväll *hoppas*

Alltså jag verkligen älskar att "göra mig i ordning". Konstig syssla men det är ju råkul :P Särskilt på helgen när man har god tid på sig och när man vet att man ska göra något speciellt senare på kvällen.Att stå där och sminka sig länge, välja kläder samtidigt som riktigt bra och hög musik spelas i bakgrunden.  Fantastiskt! Tror till och med att jag kanske ska locka håret, och det händer inte varje dag kan jag säga. OJ nu vart jag så taggad så jag springer in i duschen omedelberat. Ciao//////taggad brutta 16 år
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0