Lately, I've been, I've been loosing sleep

Heeejj! En tung dag på jobbet. Massa krångel-ärenden. Visste redan på bussen hem att det inte skulle bli många knop gjorda ikväll. Åt en gröttallrik till middag liksom!!! Orkade inte ens laga en redig middag. Buhu :( Det enda vettiga som jag gjort är att jag fyllt ett knepigt formulär för att kunna ansöka om visum till Indien. Nu ska det bara fyllas i några till blanketter som sedan ska ner i ett kuvert tsm med passet och sen ska det skickas till nån ambassad (???) i Sthlm. Är lite lost hehe. Tur som FAN att jag kommer ha Fanny vid min sida under hela resan. Den damen har koll på läget, om man säger så! ;)

IMORRN ÄRRE FREDAAAG. Var ledig igår faktiskt, lite spontant, då jag insåg att jag inte hade plockat ut all ledighet som jag var tvungen att göra. Skönt med lite ledigt-mitt-i-veckan. Nu vart det helt plötsligt fredag mkt fortare. Morgondagen ska spenderas med min fiina Anna, Tindra och Elvin. Vi ska äta middag och se Idol. Jag ser fram emot ett riktigt fredagsmys, yayyyy. Nåja nu ska jag gosa vidare i min pyrre och strax flytta arslet från soffan till sängen. Imorgon blire morgongym innan jobb vilket jag behöver förbereda mig mentalt inför =D Hoppas jag kan sova bättre inatt, har haft svårt att somna på sistone. Poss poss poss ♥

HAHA jag dricker inte gammal mjölk, det är en gammal bild!! Jag loooooooooovar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0