En helt fri kväll

Hey! Idag är en bra dag faktiskt. Eller ah den började väl lite sisådär! Tlefonen ringde kl 5.00 för trodde att jag och Hilda hade bestämt att vi skulle träffas kl 6.00 på gymmet. Jag slog på stort; gjorde en gröttallrik och var ba allmänt taggad bränna av ett ordentligt benpass. När klockan var sex stod jag där i ett ekande gym bland alla redskap - men ingen Hildur syndes till. Jag körde igång. När klockan va typ tjugo över så sms:ade jag min partner och undrade var hon höll hus. Då svarade hon  "Sover" och jag fattade 0. Det visade sig att mitt sms som bekräftade gymdejten aldrig hade gått fram till na =( Så jag fick köra ett ensamt pass vilket gick bra men det är ju absolut INTE LIKA KUL. 

En gymbild tycker jag att vi kompenserar med en bild från lördags då jag hade myskväll och åt chips&choklad.


Sådana här morgonar är det är förstås en underbar känsla att komma fram till jobbet, sjunka ner i kontorsstolen med en kaffetår och kolla mailen. Jag jobbar i stan för tillfället och utför olika systemtester. Sitter bland alla systemvetare o ugglar :D Det här gör jag för att det strax ska släppas en ny systemuppdatering till ks - som prövas först helt enkelt. Ni kan härmed börja kalla mig för datanörden no1 =D Men så grymt skönt att sitta i stan. Men det som framförallt gjorde mig glad idag var att jag vann en Vattenfall-mössa!!!! Vi hade en tävling förra veckan där vinnaren skulle vinna något.  Vinnare blev tydligen JAG och vinsten var tydligen en MYSSEEEE som jag velat haa sååå länge. Ni vet en sån där skidmössa som svenska skidlandslaget har typ?! Jippi, det gjorde verkligen min dag extra bra :) 

Nu är klockan åtta och jag har inte en blekaste aning om vad jag ska hitta på. Är helt mör i benen så orkar inte gå ut och gå. Det är inte ofta jag är rastlös och inte har nåt att göra så jag får väl ta vara på tillfället och mysa ner mig. Kanske hoppa i pyjamasen och se serie. Ja det gör jag :D Hejdå!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0