Cocktailparty

Gokvällerz. Tänkte bara visa några bilder på några av de fina drinkarna vi fick avnjuta igårkväll hos Emelie. Det vart en riktigt lyckad kväll! Idag, söndagen i ära, har jag vilat till etthundra procent. Sov ut riktigt länge och tog sen en promenad ner till stan och bakislunchade på Texas Longhorn med Rönne och Hilda.. Göööödaste på länge!!! Sen har jag bara legat under en filt i soffan framför Gossip Girl samt ätit ett par skrädmjölsdrömmar som Anna har bakat. Verkligen jättemysigt.

Helgen börjar lida mot sitt slut. Har känts som en riktig långhelg eftersom jag inte jobbat vanlig dagtid sen tisdags. Känns som tur är inte jättehesmkt med måndag imorgon för jag är ledig ons och tor. Så imorgon blir som en torsdag... efersom tisdagen blir som en fredag... eftersom ons och tor blir som en egen liten helg. Fattarni? :D Ne nu ska jag fortsätta lata mig här i soffan. Kanske byter ut Gossip Girl mot Orange is the new black för att variera serittittandet lite hehe =D Pusspusss

Här nedan är bilder på några av drinkarna; Margaritas och Strawberry Margaritas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0