Bloggen får lite nytt utseende :)

Blev kräkless på hur min blogg såg ut..... Har ju för fan inte ändrat designen på 21 år känns de som. Det var dags! Jo he var det. Så nu har jag pillat lite och bytt lite textsnitt, färg, proffe-bild. Är ingen grafisk formgivare men lite bättre blev det iallafall. Nu blev det mycket roligare att skriva ett inlägg. 

Jag är en loner ATM. Bor själv i pappas lägga på Skeppar. Min bror lämnade mig igårmorse.... Just nu befinner han sig i Bangkok och om någon vecka i Australien. Och där stannar han i 6 månder till!!!!! Men jag är glad för hans skull. Jävlar i min låda vad roligt han kommer att ha och så många upplevelser han kommer att kunna bära med sig livet ut. Han och AKky har skapat en blogg om nån är sugen på att följa deras resa ----> http://varresaraknas.blogg.se/  

Putte (pappa) är på Gran Canaria. Därav min ensamhet. Men det är faktiskt rätt så skönt också. Jag kan äta preciiis när jag vill, vad jag vill och det är ingen som ockuperar TV:n.... O det var nog det enda positiva jag kunde komma på. Jag saknar faktiskt mina grabbar som jag är så van att dela vardagen med nu för tiden =( 
 
Nu ska jag ta mig nåt att kvällsfika för min mage kurrar! Jag och Anna gick en långpromme tidigare ikväll och vi pratade mycket om just mat så jag har suktat efter något gott enda sedan jag kom hem. Undra vare blir!!!!!!! Har inte ett smockfullt kylskåp tyvärr.. blir typ gröt eller en hårdbrödmacka. Men lite Orange is the new black på de å kvällen är räddad. Yaaaaaaaaaaaaaay. Nighty folks ♥

Det var ju Halloween förra veckan :D Jag o freddan spåra lite enligt nedan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0