Batman

Hej Batman-lovers!
 
Gud så jag vridit om dygnet... Jobbar ju natt nu så vet knappt vilken dag det är hehe, men imorgon vet jag att det är fredag för sånt glömmer man int i första taget inte!!! Vad sku jag säg... Jo att idag har varit en märklig dag (pga nattjobbandet). Gick o la mig strax efter  7 imorse och vaknade först vid 10, sen vid 11 och slutligen vid 13. Då klev jag upp. Man känner sig på nåt sätt kass för att man sover så långt in på dagen, även fast jag vet att det inte är rimligt att stiga upp tidigare än så.  Jag stack iallafall iväg och tränade ben och det gick helt OK. Förutom att den där jävla benpressen aldrig blev ledig. Så frustrerande! Gick fram och tillbaka från "tjejgymmet" flera ggr för att använda den men den var ständigt upptagen eller så låg det en tröja intill den. Tillsist frågade jag en kille som använde legcurlen bredvid om pressen va ledig. Han ba JA det är bara jag som lagt min tröja där. HUR OSMART FÅR MAN VARA???? Usch vad irri jag blev. Förövrigt chockad över hur många som tränar vid 14/15-tiden en torsdag. Jag gillar inte att träna bland så mycket folk, är typ folkskygg :P  

Nu ska jag försöka ladda om batterierna inför en ny natt på fallet. Försökte mig på en PN men det gick inge vidare det. Slumrade inte en sekund fastän jag bäddade ner mig i ett mörkt rum. Jag som är gudinnan över powernaps, vad hände? Var tog mitt stora potential vägen? Det måste ha blivit någon form av psykisk spärr..... Men chokladen och cellen är inhandlad och strax ska jag göra nattmackor, så det ska förhoppningsvis gå helt okej ändå :-)

Jag fick rätt nyligen den här batman-tishan av min mor, hon såg väl hur det glittrade i mina ögon när jag såg den hängandes på sin galge. På JC var det faktiskt. De har sina små guldklimpar, hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0