Weekend in sthlm

TJeeeena. Är så himla glad just nu! Sjukt lugnt och skönt på jobbet och slutar jobba om ca 45 min timme. Bilen står redo på parkeringen och direkt efter jobbet åker jag och grabben raka vägen till flygplanet som ska ta oss till STOCKIS! Woho! Som jag längtat efter denna helg, äntligen är den kommen :D Vi ska till stockholm över helgen eftersom jag fyller år på söndag:) Vi kommer att bo på Rica Hotell som ligger mitt på Hötorget som jag hört massa bra saker om. Sen ska vi väl mest ta det lugnt, njuta av hotellfrulle, äta på goda restauranger, shoppa hela lördagen.. iiih! Sen har vi även tänkt gå på Raw Comedy Club på lördagkväll. Och som sagt så fyller jag ju 21 på söndag och är riktigt taggad, har typ aldrig varit så taggad på att fylla år tidigare. Kommer hem mitt på dagen på söndagen och ska fira med middag och tårta med familjen. Hoppas ni får en superbra helg också! Pussar och kramar från en övertaggad Soppaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0