The pursuit of happiness

Hallååja! :) Asså näee. Fan så tråkigt det är att ha slutat blogga..... Det är som att en liten liten yttepyttepusselbit saknas i vardagen. Samtidigt som jag VET (har ju insett det gång på gång) att jag inte har någon ork att kontinuerligt tanka in bilder från telen till datorn --> inga bilder att publicera på bloggen --> ej kul att blogga. Men istället för att blogga en gång om dagen kan jag ju blogga en gång i månaden. BRA IDÉ VA? Känns lite rimligare iaf!!! Dock mycket att skriva om varje gång ifall man ska hålla en update om vad som händer i livet.
 
Hur som helst kan jag ju berätta om den här helgen som har varit. Lååånghelg egentligen ju eftersom det var nationaldagen i torsdags vilket också medförde att fredagen blev en klämmis = ledig (för första gången i vattenfalls historia som kundservice är schemalagda lediga på denna dagen). Dock har det inte alls blivit mycket ledighet för mig då jag tagit på mig en hel del övertidsjobb, både torsdag, fredag och idag söndag. I fredags hade vi i alla fall en supermysig grillmiddag ute i Holmsund med alla tjejer och killar. Jag och Anders åt det godaste köttet på hela grillsäsongen, helt allvarligt... Riktigt tjocka feta ryggbiffar... mmmmmm!! Lite bakis igår under dagen men vi gjorde ändå en liten utflykt med Nelly till Nydala, där solade vi och åt lunch. Åt middag i kvällssolen på Teg hos pappa och avrundade kvällen med världens bästa film, the pursuit of happiness. Helvetet så bra den rullen är... Var många år sedan jag såg den sist så den satt riktigt fint för kropp och själ.
 
Idag som sagt: JOBB. Kl. 8-14 närmare bestämt. Efter ett kaos på jobbparkeringen med aggressiva måsar tog jag mig tillslut hem och drog och tränade. Jag och Anders "firar" 11 månader så vi gjorde vår favvo Tacos :)) Hade energi kvar i benen så gick ut på en promenad här i trakterna. Så himla himla himla mysigt att gå med musik i öronen när solen börjar gå ner. Blev tvungen att fota lite blommor på vägen till och med hahah...

Nu sitter jag i ärlighetens namn och kollar på The pursuit of happiness IGEN bara för att den går på TV:n och till det har jag en mugg med varm mjölk smaksatt med kanel pga halsont. Nu äre bara att ladda om inför en ny arbetsvecka med lite övertid och sen på fredag åker jag Hilda och Hanna till självaste Summerburst i Stockhooolm. Wiiiiiiiiiiieeee!
 

Kommentarer
Postat av: Mallan Frallan

Ladda hem bloggappen till ipåhnen då kan du ju lägga upp bilder snappt och smidigt hehe! ett litet tips bara :D

2013-06-11 @ 22:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0