Studenten livar upp gamla minnen

Imorse vaknade jag av något annat än min väckarklocka. Jag vaknade av hög musik, allsång och väldiga glädjetjut. Fattade absolut ingenting innan jag gick till vardagsrumsfönstret och drog upp persiennen. Och när jag då såg vad jag såg visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta!! Min blick möttes nämligen utav ett trettiotal studentmössor... Ca 10 meter från min näsa befann sig en hel gymnasieklass som just påbörjat sin livs lyckligaste dag. Vitklädda flickor och kostymklädda pojkar. Fick sådana enorma rysningar av det jag såg den här morgonen. Alltså jag såg lyckan hos dem så FRUKTANSVÄRT tydligt!!! För ett par sekunder slängdes jag tillbaka 2 år i tiden och mindes exakt hur det kändes den där dagen. Jag har nog aldrig varit så GLAD i hela mitt 21-åriga liv! Hahah alltså jag kunde inte slita mig från fönstret på hela morgonen typ. Måste sett relativt sneaky ut bakom gardinen. Tog till och med bilder på dem... hahhaha herregud hoppas ingen såg mig.

Är ju som ba tvungen att posta några bilder från min egna student. Man blir glad :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0