Puss!

Heej gängeeet. Idag har varit en bra och dålig dag. Började dålig med allergichock. Fy fan vad jag hatar att vara pollenallergisk alltså! Fruktansvärt är det! Vaknade upp med två täta näsborrar och rinnande&kliande ögon. Detta övergick snart i nysningar.. kul va? :) NEJ! :@ Jobbade heldag idag, 8.15 - 17.15. Känner verkligen att jag vill passa på att jobba nu när vi har chansen till övertid. Blir en välbehövlig extraslant på junilönen som sedan skall sprättas med nöje under semestern :D Nu har jag ätit sallad och egengjord toniskröra till middag. Njaa.. jag vet inte alltså. Ingen storhit. Plus att äggen jag hade på sidan om knappt gick att skala pga att skalet drog med sig  typ all äggvita..... Nu tänkte jag bara ladda om lite och sedan dra iväg mot Medley. Rygg och guns står på schemat :D Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0