11 juni 2013

Hej :D Det har varit en bra dag för Sophie idag, glaad :) Jobbade över 3 h så slutade 18:15 istället för 15:15. Skönt att man får sitta och göra administrativa ärenden då vi gör övertid, tiden bara spriner iväg! När jag kom hem märkte jag att min fina pojke hade gjort köttfärssås... fick sätta mig till dukat bord i princip. Riktigt lyxigt och oj så gott det var. Har börjat göra vår köttfärssås med mycket champinjoner och kidneybönor i så den blir lite matigare. Nu äre fotboll på tv:n och sverige (zlatan) gjorde just måååål, hell yääää. Nu tänkte jag dra iväg och köra ett lite lättare träningspass. Har träningsvärk i princip hela överkroppen men vill ändå göra av med lite energi. Sen blire att slänga sig i soffan och se finalen av mitt favvoprogram Biggest Loser! Jag längtar redaaaaaaaaan!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0