Beställning gjord

Hallojsan!! Idag tog jag tag i något jag gått omkring och tänkt på väldigt länge nu... Gjorde en liten beställning från fitnessguru :D Beställningen innehåller bakprotein och ett gäng fitnessnudlar samt några proteinbars för att fylla kvoten för att få fri frak hehe ;) Ska bli väldigt intressant faktiskt.. för ibland blir jag så jäkla sugen på något pastaliknande som tillbehör till maten eller att knapra på något brödliknande men det går ju inte riktigt ihop med min kost där jag försöker dra ner på kolisarna. Men har hört så väldigt gott om dessa produkter så därför slog jag äntligen till=) Vi får se hur det smakar! Ska äver se över om jag ska börja med proteinpulver för att få i mig det dagliga behovet men det får vänta lite lite till. Nu blire duschhhhh = jävligt skönt. Svettades som en gris i 40 minuter på löpbandet idag!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0