Klant :(

Inlägget nedan skrevs i onsdags förra veckan men publicerades inte för att datorn hängde sig:
 
"Idag på jobbet råkade jag göra en jättehemsk och tråkig sak!  Jag tappade min telefon i toaletten (för andra gången i mitt liiiiiiiiiiiv)!!!! Jag skulle ta upp den ur bakfickan och lägga den på handfatet då jag känner hur den liksom slinter ur handen, studsar på toalettringen och ploppar ner i vattnet. Jag dök ner med handen omgående men skadan var redan skedd. Stängde av den snabbare än kvickt och sprang efter hjälp. Blev beordrad att springa och köpa ris som lätt suger åt sig fukten. Som tur var var detta på lunchen, så sprang in till stan (jobbade istan idag nämligen) och köpte plastpåsar samt ris på Coopaan. Här händ nästa tråkiga sak... På något jävligt underligt vis lyckas jag GLÖMMA PLÅNBOKS-SATANET I KASSAN! Hur lyckas man????????? Vet ej. Detta upptäcker jag förstås inte förrän jag kommer tillbaka till jobbet och ska ta mig in genom dörrarna som kräver ett keycard som jag har i börsen.  Jag förstod att de säkert ringt min tele som jag inte kunde svara i eftersom den precis hade badat i toaletten!!!!! Jag fick låna en telefon och ringa till Coopan som hade funnit min börs (och ringt min telefon yes) och sen springa dit på en rast. Börsen hittades tillslut och överlevde gjorde även min tappra telefon efter att få ha vilat i en påse med ris här hemma på ett varmt element. Tur i oturen :)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0