Lilla julafton

HEY THERE PEEPS! Jag pausar julfirandet med en hälsning på min kära blogg. Sillen, gubbröran, laxen och ägghalvorna ligger i kaggen och nu väntar det kallskurna. Jag har lilla julafton i dag med pappa och Anna eftersom jag ska fira riktiga julafton med mamma och Per :D Mysigt värre ärre! Jag fullkomligt älskar julmat vill jag tillägga. För ett par år sedan var jag den som endast åt prinskorven och köttbullarna.... Kan säga att det ligger sist på listan numera. Fy farao vad gott det är med all jävla sill och lax!!! Och KALVSLYTAN+ röbetssallad - MUMS! Har till och med börjat smyggilla janssons frestelse?! Omg det spårar. Det är livsfarligt att heta soppelito på julen för jag äter allt jag kommer över :] Senare blir det julklappsutdelning och... ja det var väl allt! 
Idag har jag faktiskt gjort lite nytta och jobbat 4 h övertid. Det känns bra såhär i efterhand men de va fan lite smådrygt asså! Tänk att jag inte har så många timmar kvar att göra på fallet. 9:e januari är min sista arbetsdag och det känns som ett.... absurtum. Ne nu är det kallskurna framdukat och jag måste dra!!! Hajrårå! B-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0