Gooooooooodmorgon

Hejjjj blokken! Visst är man helt dagvill efter all oregelbunden ledighet som man haft iom julen. Igår, fredag, jobbade jag 15-23. Kändes typ som en tisdag. Idag är det alltså lördag men det känns som... ja jag vet inte vad!!! Inte som en lör iaf! Jag har sovit dåligt inatt. Låg och vred och vände mig i flera timmar kändes det som innan jag kunde somna. Vaknade dessutom flera ggr under natten. Vände på kudden, tog bort alla kuddar, la mig med huvudet nere vid fötterna etc men inget funkade särskilt bra. Men nu är man då vaken! 

Idag åker pappsen och Anna ner till Värmland och lämnar mig ensam i lägenheten. Hade velat följa med men jag har och ska jobba alla mellandagar så jag hinner inte innan jag reser iväg. Har ju fått en till kusin för några veckor sedan och det hade varit såå kul att träffa lillen... men det får bli till sommaren.... Sommaren känns sjukt långt bort btw.

Idag måste jag göra ärenden :D Kul känner jag nu! Jag måste fixa en del inför nyår främst. Har inte helt bestämt vilken klänning det blir men ska undersöka saken närmare idag. Så det blir nog en sväng förbi stan, systembolaget - och skulle även vilja dra till Expo. Kinglig affär ju! Sen hoppas jag på att hinna klämma in ett träningspass också, det är ju så himla skoooj. Ne nu jävlar ska jag gå och äta frukost. 

Triceps-flex hihi (A) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0