Annandag jul

Igår var det juldag vilket innebar en given utgång med vännerna. Är typ inte så jättevan att dricka alkohol så blev lite för mkt för oss alla, särskilt för mig. Blev en tidig hemgång och hemsk blykepa idag! Men har gjort det bästa av situationen och sovit ut rejält! Varit ute och gått med Mallan för att få lite frisk lufit i lungorna samt ätit kebabrulle samtidigt vi satte igång Victoria Secret Fashion Show.......... Vem gör så?? Hej hallå ångest :D Men det har varit en riktigt mysig dag ändå! Nu mår jag betydligt bättre och håller på och fixar och donar här hemma, går igenom julklapparna osv. Fick bl.a. ett nytt objektiv, Nikon 18-105 mm, så nu ska jag försöka bli polare med kameran igen. Ska försöka fota ordentligt på nyår hade jag tänkt och framförallt under min stora asien-resa.

Vad händer ikvällrå? Ingen aning! Jag känner att jag vill hitta på nåt men vi får väl se om någon av mina vänner är tillgänglig. Annars kanske jag går en sväng förbi gymmet i ren tristess fastän man inte ska träna dagen efter =/

Hejdå o GO FORTSÄTTNING PÅ ER! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0