Tjäna

Igår blev det festligheter på Teg med lite härligt folk från Fallet med stort F. Jäkligt trevligt var det! :D Drack gott och mycket och väldigt sent blev det. Slog någon form av rekord i sovmorgon idag tror jag, hemskheter!! Avskyr att sova länge på morgonen (dagen) om det inte är ett medvetet val. Éfter varsit glas resorb gick jag och min andra halva till Coop och köpte varin sallad. Sen hade vi en liten picknick på en filt i parken och njöt av det fina vädret. Somnade i hans famn och bara njöt. Ikväll har vi ätit tacos och sett på Iron Man :D Trotsade min skräck för overkliga filmer med vapen och våld... Såhär i efterhand måste jag säga att mina fördomar för actionfilmer långsamt börjar släppa! Många är ju faktiskt väldigt bra :D 

Nu ska jag snart krypa ner i sängen för imorgon har jag tagit på mig lite övertidstimmar på jobbet. Har ju förresten gått upp och börjat jobba 100 % sedan ett par veckor tillbaka, för den som inte visste. Det blir förvisso lite mindre fritid vilket kräver mer planering ifall man ska hinna med träning, plugg (jag tänker på högskoleprovet som jag lovat mig själv att börja plugga till snart), vänner etc - men den 25:e i månaden blir lite roligare :) 

Hejdå vänner! Höööööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0