The fear has gripped me but here I go

Klockan är snart 04 på natten och vad gör kvinnan? Jo hon sitter på fallet och knegar. Mitt första nattpass :) Jobbade hela dagen från 8.15-17.15 och just innan jag gick hem fick vi veta att de behövde ersätta ett felanmälan-pass nu inatt pga sjukdom. Jag svarade snabbt att jag kunde ställa upp, har så länge velat testa på ett nattpas :D Var rånervig innan pga jag är en extremt kvällstrött människa plus att jag aldrig jobbat såhär tidigare. Försökte verkligen sova när jag kom hem men det var lite svårt! Men ett par timmar blev det iallafall.. Nu har jag jobbat sedan 22.45 och jag ska sitta kvar till 6.45. Är inte ALLS så farligt ändå! Hur lugnt som helst, sitter och pillar på med lite administrativa ärenden eftersom ingen ringer in pga strömlöshet mitt i natta!

Sååå jag är alltså ledig imorgon torsdag men lär väl bli en redig sovmorgon!!! Undra vad man ska hitta på då!
 
Vill bara också säga att jag saknar mina vänner som befinner sig på andra platser på jorden, Malin i London och Hanna i Göteborg. Längtar tills jag kommer och hälsar på, för det skall jag göra!!!!!! Nu i höst! Har en del ledighet att ta ut så det passar ju verkligen  perfekt! Puss på er tappra läsare.. Nu skall kvinnan fortsätta sörpla kaffe och korrigera avtal i systemet ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0