Hejsan!

Har fötterna på bordet i form utav ett kors och slurprar på en kaffetår efter en tuff arbetsdag. Nej men fy känner mig som en pappa typ!! Helt slut är jag i alla fall, om man får lov att vara lite gnällig. Var så extremt nära att skippa träningen, som jag imorse hade lovat mig själv att utföra direkt efter jobbet, men när cykeln passerade Medley lyckades jag faktiskt streta emot alla tankespöken och fattade styrning mot gymmet. Var väl inget världspass men 40 minuter blev det i alla fall och nu känns varenda lem i överkroppen mör. Nuråå??? Jovars hade väl tänkt uträtta lite HP-plugg och samtidigt kika på lite Idol. Extremt höstigt känns de, men årstiderna går ju ej att bromsa upp så det är väl lika bra att inte deppa ihop allt för mkt. Ne nu får jag nog av detta eviga skrivande, herrå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0