We both know I'm not what you, you need

1. FAAN vad jag vill klippa mig. Nunununuuu pronto!! Har tjatat om kalufsen i säkert 2 månader nu och har fortfarande inte tagit tag i det. Skämmes. Funderar även på att sätta lite blond kulör i håret.
2. FAAN vad jag hatar pollensatanet. Det är 100 gånger värre än en vanlig förkylning. Det bara rinner och kliar och svider och allt. Känner mig uppgiven, maktlös. Björkarna bara står där och hånflinar medan jag desperat ligger och frenetiskt försöker torka alla tårarna och allt snor som bara rinner och rinner utan hejd. Det värsta är att alla mediciner som man köper inte hjälper alls... hahaha skrattretande.... Dessutom har min hals fuckat ur totalt så jag kan knappt svälja. Det är ju typiskt att en riktig förkylning ska bryta ut precis samtidigt som pollen härjar som värst.
3. Oj vad jag är sugen på sommar. Fick verkligen mersmak efter helgen som precis passerat. Bara ben, solglasögon, sandaletter och en kall Somersby i handen, de e fan livet.
4. Nu blire att käka paltingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0